page_banner

News

A nova berlina di classe B + di BYD esposta!Stile impeccabile, più prezzu di Han DM

BYD Destroyer 07 serà dispunibule in u terzu trimestre di u 2023

Versione DM-i di u sigillu?BYDL'ultimu mudellu hè liberatu, u prezzu hè previstu di esse più bassu?

À a riunione di u rapportu finanziariu annuale di BYD 2022 pocu fà, Wang Chuanfu hà dichjaratu cun fiducia chì "u voluminu di vendita di 3 milioni di unità quist'annu hè una certezza, è ci sforzeremu di radduppiallu à 3,6 milioni".

Ancu s'ellu hè statu abbassatu stu scopu di i precedenti 4 milioni di veiculi, se BYD pò ghjunghje, sperendu supererà Volkswagen è diventerà u più grande fabricatore di l'auto in Cina.

BYD Destroyer 07

In questu cuntestu, BYD hà da naturalmente mira à u mercatu mainstream cù a più grande quota di mercatu.À mezu à elli, u lanciamentu di a nova vittura di taglia media Destroyer 07 hè u colpu più spietatu à u mercatu tradiziunale di vittura media di carburante.

BYD Destroyer 07

Attualmente, in a marca BYD, hè principarmenti divisu in dui grandi rete di distribuzione: Ocean è Dynasty.Frà elli, i mudelli Dynasty generalmente furniscenu a versione pura elettrica è a versione DM-i plug-in hybrid, cum'èHan EVè a so versione DM-i.
Per d 'altra banda, l'oceanu hè in i sfarenti tippi di pura electricità è plug-in, currispundenu à a serie oceanu è a serie di navi di guerra rispittivamenti.Trà elli, u distruttore 05 è a fregata 07 in a serie di navi di guerra, ùn hè micca difficiule per noi di truvà l'identità di i veiculi prototipi in uQin DM-ièTang DM-iin dinastia.

BYD Destroyer 07

Ùn ci hè dubbitu chì Destroyer 07 hè un mudellu hibridu plug-in DM-i.Tuttavia, paragunatu cù l'apparizione di Destroyer 05 è Frigate 07, chì sò troppu vicinu à i so prototipi, Destroyer 07 hà cuminciatu à enfatizà i so attributi di l'identità di i prudutti marini sta volta.
Dunque, a nova vittura segue u disignu di u faro di u sigillo cù ganci è a linea di ridgeline musculosa di a copertina frontale, è abbanduneghja ancu a forma di grille di bandiera di a serie di navi da guerra.A vittura sana s'assumiglia à un sigillo senza perde u so sensu di ghjuventù è sportiu.
Si pò dì chì Destroyer 07 hè di granu u mudellu di serie di navi di guerra più ricunnisciutu da u mari.

BYD Destroyer 07

Ancu s'è a nova vittura adopra un disignu simili à un sigillo è hè ufficialmente posizionata cum'è una vittura mediana, l'attuale Destroyer 07 ùn hè micca solu trasfurmatu da un sigillo, è ci hè ancu una certa distanza trà e duie dimensioni.
Destroyer 07 hà misurazioni di 4980x1890x1495mm è una distanza di 2900mm, è a so dimensione di u corpu hè più in ligna cù a media è grande Han.Inoltre, l'altezza di u corpu di Destroyer 07 hè 35 mm più altu ch'è di Seal.Pò esse vistu chì a nova vittura ùn vole micca troppu attente à u sensu di bassa è sportiva, ma per assicurà a cunsulazione di u spaziu di cavallu.

BYD Destroyer 07

Ùn hè micca difficiule di vede chì u posizionamentu diDistruttore 07hè di guardà ghjovanu è sportivu cum'è un sigillo, è avè u cunfortu di BYD Han dm quandu si sente.
Pensate à a Toyota Camry è a Honda Accord chì anu vindutu bè in l'ultimi anni.Ùn aduttene micca ancu una linea di produttu cumminata?Ovviamente, BYD avà vole aduprà u stessu metudu per mette pressione nantu à i prudutti cuncurrenti.

BYD Destroyer 07

In questa basa, ancu s'è l'internu ufficiale di u Destroyer 07 ùn hè ancu statu annunziatu, à ghjudicà da a suluzione di cockpit in stile di famiglia di BYD, l'iconicu schermu di cuntrollu cintrali rotativu di a marca probabilmente ùn serà micca assente.Dunque, se i prudutti cuncurrenti sò chjusi nantu à u corpu tradiziunale di carburante mediu, u Destroyer 07 senza dubbitu vincerà più punti in u ligame intelligente.

BYD Destroyer 07

Basatu nantu à i prudutti di a serie di navi di guerra attuale, hà ancu qualchì ombra di mudelli di serie Dynasty.Dunque, in u casu di forme di produttu simili è nodi di lanciamentu ritardati, hè difficiule per u rendimentu di u mercatu di a serie Warship per fà cum'è stunningly cum'è i prototipi di a serie Dynasty.
Per creà un mondu megliu, sta volta Destroyer 07 hà pigliatu l'iniziativa di cambià u disignu di l'aspettu di u sigillo, è à u stessu tempu hà pigliatu l'iniziativa di pusizioni cum'è una vittura mediu, per alluntanassi da Han.Ci vole à dì chì l'ufficiale hà sempre un requisitu di missione per u distruttore 07-a calata di prezzu.

BYD Destroyer 07

Dapoi u 2020, u mercatu di i veiculi energetichi di a Cina hà cuntinuatu à mantene una crescita rapida.A surgente di u momentu di crescita hè inseparabile da l'impulsione diQin PLUS DM-i, chì diventò subitu un successu dopu à u so lanciu trè anni fà.In un colpu, hà chjusu a porta di a storia à u dettu chì "plug-in hybrid hè solu un pruduttu di a nova transizione energetica".

BYD Destroyer 07

Basatu annantu à a perspettiva di u mercatu di i veiculi energetichi di a Cina l'annu passatu, u tassu di crescita di vendita di mudelli ibridi plug-in era altu di 151,6%, chì era vicinu à u doppiu di i prudutti elettrici puri.
In marzu di questu annu, e vendite in grossu di veiculi elettrici puri in Cina anu aumentatu da 22.1% annu à 453.000 unità, mentre chì i prudutti ibridi plug-in anu aumentatu da 92.1% à 164.000 unità.U ritmu di crescita trà i dui hè ancu allargatu.Da questu puntu di vista, u futuru di u mercatu hibridu plug-in hè sempre pienu di impulsu di crescita.

BYD Destroyer 07

In fattu, dapoi u principiu di questu annu, ùn hè micca difficiule di truvà chì parechje marche anu intensificatu per lancià mudelli hybrid plug-in in u mercatu di livellu 100 000-200 000 CNY.Per esempiu,Havalhà a versione ibrida plug-in Big Dog di seconda generazione, u prossimu Xiaolong è Xiaolong MAX , In più,Geelyhà ancu pruduttu uGalaxy L7, èChanganU deepal S7 hè ancu prontu à andà, chì mostra chì e cumpagnie di vitture stabilite sò longu attente à stu livellu di mercatu.

BYD Destroyer 07

Cù BYD chì introduce più rivali, l'impattu di a guerra di i prezzi di u mercatu ùn hè micca diminuitu.Questu hè chì u recente Buick E5, chì hè un mediu è grandeSUV, hè prezzu direttamente à pocu più di 200 000 CNY.In listessu tempu,NioèXpeng G9, chì avia avutu una attitudine più dura prima, anu ancu liberatu sconti relativamente grandi, cusì BYD hè prubabilmente decisu di fà una risposta forte attraversu u distruttore 07.

BYD Destroyer 07

In questu sensu, Destroyer 07, da una banda, cuntinueghja à aduprà u sistema hibridu plug-in 1.5T DM-i chì hè coherente cù Han.Ancu l'ufficiale ùn hà micca furnitu paràmetri di putenza specifichi, hà revelatu chì i dati zero-centu-centu di a nova vittura hè u listessu cum'è Han DM-i in 7,9 seconde., Hè stimatu chì a putenza massima di u mutore di Destroyer 07 serà 145kW cum'è quella di Han DM-i.

BYD Destroyer 07

Hè devi esse nutatu chì in più di a versione di unicu mutore di u Han DM-i chì rompe 100 in 7,9 seconde, a vittura furnisce ancu una versione DM-p à quattru roti chì rompe 100 in 3,7 seconde.
Tuttavia, in riferimentu à a dichjarazione attuale di BYD chì l'accelerazione più veloce di u distruttore 07 à 100 chilometri hè di 7,9 seconde, a nova vittura ùn pò micca furnisce una versione DM-p à quattru roti più altu.

BYD Destroyer 07

Senza cunsiderà u mercatu high-end, Destroyer 07 hà sceltu a direzzione di sviluppu opposta.A nova vittura furnisce un mudellu 1.5L chì Han DM-i ùn hà micca.
À mezu à elli, l'ufficiale hà dettu chì a versione 1.5L DM-i di Destroyer 07 hà un cunsumu di carburante di solu 3.9L / 100km, è u tempu per rompe à 100km hè solu 8.2 seconde.U rendiment generale hè sempre superiore à l'altri veiculi tradiziunali di medie dimensioni alimentati da carburante.

BYD Destroyer 07

In questa basa, ciò chì impressiona più l'utilizatori hè a funzione hibrida plug-in di DM-i di carburante è elettricità.BYDhà revelatu chì u Destroyer 07 hà da furnisce duie versioni di a vita di a bateria in e cundizioni NEDC di 121 chilometri è 200 chilometri.À mezu à elli, u posizionamentu di vittura mid-size basatu annantu à u Destroyer 07 deve esse sfarente da a classa di vittura mid-to-grande di u Han, cusì sta volta l'ufficiale hà dettu chì u Destroyer 07 diventerà l'unicu mudellu hibridu plug-in. in u mercatu di vittura mid-size chì furnisce una gamma pura elettrica di 200 chilometri.
Ùn hè micca difficiule di vede chì sta volta Destroyer 07 hè veramente riveting.

BYD Destroyer 07

In cunsiderà chì Destroyer 07 hà lanciatu una versione 1.5L DM-i di più entrata è attivamente pusizionatu cum'è una vittura mediu, pò esse chì u prezzu di a nova vittura hè più favurevule.Inoltre, basatu annantu à i prezzi recenti di u novu Han EV, u prezzu di partenza di a nova vittura hè 209,800 CNY, chì hè più bassu di u prezzu di partenza di 217,800 CNY per a versione 2022 DM-i.

BYD Destroyer 07

Siccomu BYD osa fà una manu cusì pesante nantu à u novu Han EV cun un costu di batteria più altu, significa chì u Han DM-i chì serà rimodellatu è u Destroyer 07 chì serà lanciatu avarà più spaziu per i prezzi?Dopu chì u Destroyer 07 hà una versione 1.5L d'entrata, a vittura pò esse ghjucata liberamente à u livellu di u prezzu.In ogni casu, secondu l'abitudine recente di BYD di aghjustà u prezzu di guida quandu lancianu novi mudelli, u Destroyer 07 in a prima fase pò lancià un attaccu cù a mentalità di pruvà.

BYD Destroyer 07

Se u novu carru hè vindutu à circa 180 000 CNY, hà da pudè stà à una distanza da u Hanla cù un pusizioni più altu, è serà ancu più accessibile per a ghjente chì i mudelli hibridi gasoline-electric di l'Accord è Camry.Inoltre, cunsiderendu chì a nova generazione di Accord hà da spinghje a versione plug-in hybrid, se u Destroyer 07 pò dà à l'avversu un colpu à u livellu di u prezzu serà ancu una grande attrazione in u mercatu.

d1d7c4adee795b6e3e5013e5915d712f_2508x0

Ancu s'è parechji marchi sò oghji dedicati à a linea di prudutti ibridi plug-in, a maiò parte di i novi prudutti lanciati sò principarmenti SUV, mentri i sedans sò sempre rari.Cunsiderendu chì deepal SL03, Nezha S è Changan UNI-V iDD, chì attualmente sò principalmente vitture ibride plug-in, tutti favurizanu una strada sportiva.À questu tempu, u Destroyer 07, chì spinge a dimensione di salta è cavalca cunfortu, pò esse capace di guadagnà u favore di più utilizatori in u mercatu di l'auto di famiglia.


Tempu di post: 11-May-2023